PRODUKTY

KONTAKT

DOSTAWCY

RAMPY PRZEŁADUNKOWE

Rampy przeładunkowe są to urządzenia hydrauliczne pozwalające na pokonywanie odległości między progiem hali a rozładowującym się samochodem oraz różnicy wysokości między jego skrzynią a poziomem posadzki w hali. Składają się z ruchomej platformy zaczepionej przegubowo na tylnej krawędzi z podnoszoną i opuszczaną krawędzią przednią wyposażoną dodatkowo w język uchylny lub wysuwany.
DLH DLE
MODEL Z JĘZYKIEM UCHYLNYM
MODEL Z JĘZYKIEM WYSUWANYM

Zalety ramp przeładunkowych:
  • zdecydowanie przyspieszają załadunek poprzez stworzenie połączenia między halą a samochodem umożliwiając płynny ruch wózków widłowych i pieszy
  • niwelują różnicę wysokości między podłogą pojazdu a posadzką hali
  • dzięki znacznemu zasięgowi krawędzi języka ponad poziom zero jak i poniżej tego poziomu mogą służyć do obsługi szerokiej palety pojazdów od wysokopodwoziowych tirów po niskie furgonetki dostawcze
  • w połączeniu ze śluzą uszczelniającą stwarzają szczelną ochronę procesu załadunkowego od warunków atmosferycznych
W celu właściwego doboru rampy należy podać następującej parametry:
  • rodzaj rampy: z językiem opuszczanym lub wysuwanym
  • szerokość platformy rampy [mm] - standard 2000 mm
  • długość platformy rampy [mm] - standard 2500 mm
  • wysięg i długość języka rampy [mm] - standard 400 mm / 500 mm
  • nośność [kN] - standard 60 kN
  • wysokość zabudowy skrzyni rampy - standard - 60 cm
Pozostałe cechy rampy istotne w procesie jej wyceny:
  • kolor (wg palety RAL - standard RAL 7016 / RAL 5010 / RAL 9005)
  • rodzaj odbojników gumowych (wys. 300 mm lub 500 mm)

DODATKOWE PRAKTYCZNE INFORMACJE DOTYCZĄCE DZIAŁANIA DOKU













© 2011 opracowanie i treść-Michał Marcinkowski